dr Jarosław Lindenberg, dr Tomasz Buchholtz, Jak wyginęły dinozaury czyli tajemnica Bursztynowej Komnaty

dr Jarosław Lindenberg, dr Tomasz Buchholtz, Jak wyginęły dinozaury czyli tajemnica Bursztynowej Komnaty
dr Jarosław Lindenberg, dr Tomasz Buchholtz, Jak wyginęły dinozaury czyli tajemnica Bursztynowej Komnaty

Napisaliśmy i wydaliśmy, to i sprzedajemy. Całkowicie niepoprawna politycznie, satyryczna powieść sensacyjna. Dla wszystkich, których zdrowy rozsądek i poczucie humoru ratują przed ogłupiającym bełkotem świata wyciętego z gazet i oślepianego błyskami telewizorów (koniecznie na całą ścianę, albo i jeszcze większych). Jest w literaturze "realizm", jest importowany "realizm magiczny", a powieść nasza otwiera nowy gatunek: "realizm absurdalny". Tradycyjny realizm zdaje relację z tego, co jest; realizm absurdalny - zdając relację - przepowiada jednocześnie ewolucję tego, co jest, w to, co będzie, okazując, że jedynym powodem przeniknięcia jakiejś rzeczy, czy zjawiska, ze świata fantazji do świata realnego jest absurdalność i bezsensowność danej rzeczy lub zjawiska. Realizm absurdalny okazuje zatem, że nie ma takiego absurdu, który nie może stać się rzeczywistością. Co więcej, im bardziej bezsensowny pomysł, tym większa szansa na jego socjalistyczne/europejskie urealnienie. Strasznie, ale dzięki Bogu, można się jeszcze z tego śmiać. Jeszcze...

Cena: 35,90 zł
szt.

A. Jawłowska, Ruch konsumentów

A. Jawłowska, Ruch konsumentów
A. Jawłowska, Ruch konsumentów

Formy obrony interesów i zdrowia konsumentów.

Cena: 5,00 zł
szt.

Brian Tracy, Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków, Klasyka biznesu - tom 14

Brian Tracy, Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków, Klasyka biznesu - tom 14
Brian Tracy, Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków, Klasyka biznesu - tom 14

Tytuł mówi wszystko... książka słynna... autor guru biznesu... chociaż... chodzi o szybkie zwiększanie zysków... wszystko jest takie proste w czytaniu... Jednym słowem: chcesz - jako biznesmen - zwiększyć zyski, to przekształć firmę. Dokładnie chodzi nie o przekształcenie, ale o przekształcanie, ciągłe przekształcanie. Niekończąca się historia: droga do sukcesu to ciągle zmiany, a nie kultywowanie raz sprawdzonych rozwiązań. A więc do dzieła! Wszak panta rhei... 

Cena: 26,39 zł

Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów

Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów
Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów

Popularny, praktyczny poradnik dotyczący marketingu, sprzedaży i dostarczania usług konsultingowych.

Cena: 6,78 zł
szt.

Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee, Naturalne przywództwo. Odkrywanie mocy inteligencji emocjonalnej

Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee, Naturalne przywództwo. Odkrywanie mocy inteligencji emocjonalnej
Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee, Naturalne przywództwo. Odkrywanie mocy inteligencji emocjonalnej

Bestseller. Podręcznik sukcesu "w życiu zawodowym, osobistym i prywatnym": jak skutecznie przewodzić - kierować ludźmi i być przez nich jednocześnie lubianym, docenianym i podziwianym za mądrość i dobro, osiągając zarazem, co oczywiste, sukces materialny.

Cena: 78,76 zł

David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia

David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia
David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia

Najczęściej używany podręcznik na pierwszych latach studiów ekonomicznych. Z tego powodu doskonała książka dla wszystkich zainteresowanych ekonomią, nie tylko dla studentów.

Cena: 8,88 zł
szt.

Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Motto autora: "Sprzedawanie to najlżejsza praca pod słońcem, jeśli tylko ciężko pracujemy". Bestseller, praktyczny poradnik, który pomógł milionom handlowców znaleźć sens i satysfakcję z pracy.

Cena: 5,43 zł

Friedrich August von Hayek, Droga do niewolnictwa

Friedrich August von Hayek, Droga do niewolnictwa
Friedrich August von Hayek, Droga do niewolnictwa

Guru liberalizmu ekonomicznego próbuje przekonać, że niewolnictwo ekonomiczne związane jest nieuchronnie z socjalizmem, który prowadzić musi - z istoty swojej - do totalitaryzmu. Ba, gdyby zniewolenie człowieka było tylko wynikiem narzuconych systemów zewnętrznych. Ale ktoś ten socjalizm buduje, komuś zniewolenie wydaje się rajem, ktoś głosuje na socjalistów, komunistów, faszystów... . Ktoś świadomie ucieka od wolności. Paradoksalnie ten ktoś przeważnie buduje swoje tęsknoty za zniewoleniem w warunkach wolności ekonomicznej i politycznej. Wydanie zabytkowe, "podziemne"!

Cena: 25,43 zł
szt.

Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.

Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.
Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.

Początki nowoczesnego przemysłu i finansów niemieckich. Jak wykuwała się "niemiecka jakość" i potęga gospodarcza, czyli trudne i często mało chwalebne pierwsze kroki (a po ostatnich "osiągnięciach ekologicznych" VW można powiedzieć, że tradycja nie tylko została zachowana, ale jest twórczo kultywowana i rozwijana). Książka przedstawia endemiczny związek niemieckiego bogactwa z rasizmem, antykatolicyzmem i nacjonalizmem. Żeby rozpętać wojnę, która ma zniszczyć świat, trzeba mieć przemysł. Niemcy - państwo, którego celem jest dominacja, czyli ostatecznie wojna. Wszak jest ona tylko przedłużeniem polityki. 

Cena: 5,88 zł

Jacek Pasieczny, Biznesplan

Jacek Pasieczny, Biznesplan
Jacek Pasieczny, Biznesplan

Problemy i metody - taki podtytuł.

Cena: 7,92 zł
szt.

Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.

Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.
Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.

Wydawca: "dziś problem nie polega już na tym, czy należy się zmieniać, lecz w jaki sposób się zmieniać wobec dynamicznej rzeczywistości".

Cena: 5,43 zł
szt.

Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach

Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach
Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach

Książka - niezbędnik biznesmena. Przewodnik po finansach, czyli co każdy menadżer i przedsiębiorca wiedzieć powinien. "201 formuł z dziedziny finansów, rachunkowości i bankowości, narzędzi podejmowania decyzji dla menadżerów" - 201 wzorów, które pozwalają obliczyć wszystko, co związane z zarządzaniem kapitałem, z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Czysta matematyka, dzięki której wie się prawdziwie jaka jest teraźniejszość i jaka może być przyszłość. Czysta matematyka, więc nie ma miejsca na polityczne mydlenie oczu. Im więcej i lepiej zostanie policzone, tym lepiej i skuteczniej można zarządzać firmą. Liczb nie da się zagadać, nie da się oszukać, nie da się zastraszyć. W ostatecznym rachunku musi być zysk, a nie strata, a niniejsza książka jest doskonałym źródłem narzędzi i sposobów kontrolowania, by nie zejść z drogi prowadzącej do zysku i rozwoju.

Cena: 11,44 zł
szt.

Krzysztof Obłój, Pasja i dyscyplina strategii - seria Klasyka biznesu, tom 15

Krzysztof Obłój, Pasja i dyscyplina strategii - seria Klasyka biznesu, tom 15
Krzysztof Obłój, Pasja i dyscyplina strategii - seria Klasyka biznesu, tom 15

Podtytuł: "Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy". Polski guru zarządzania. Recepta na sukces: lider z wizją i z determinacją, by wizję zrealizować.

Cena: 23,69 zł
szt.

Marcus Buckingham, Curt Coffman, Po pierwsze: złam wszelkie zasady, Rzeczpospolita, Klasyka biznesu, tom 3

Marcus Buckingham, Curt Coffman, Po pierwsze: złam wszelkie zasady, Rzeczpospolita, Klasyka biznesu, tom 3
Marcus Buckingham, Curt Coffman, Po pierwsze: złam wszelkie zasady, Rzeczpospolita, Klasyka biznesu, tom 3

Podtytuł: "Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej". Kolejna pozycja w serii wydawanej przez Rzeczpospolitą, która, zdaniem wydawców, powinna być w bibliotece każdego menedżera. Tytuł trochę mylący - bo wygląda na to, że we współczesnym biznesie tym łamaniem  zasad jest... rzetelna, uczciwa i odpowiedzialna praca. Wzór człowieka sukcesu (pomińmy jego sympatyczny wygląd): kulturalny, dobrze wychowany, pracowity, znający swoją dziedzinę i śledzący jej rozwój, wyrozumiały, a nie małostkowy, szukający tego co łączy, a nie tego co dzieli, wzmacniający w ludziach ich dobre cechy, racjonalny, rozsądny, wrażliwy na potrzeby innych, wysoce moralny i uczciwy... Tak działa człowiek "łamiący wszelkie zasady"...

Cena: 35,20 zł
szt.

Maria Barbasiewicz, Ludzie interesu w przedwojennej Polsce

Maria Barbasiewicz, Ludzie interesu w przedwojennej Polsce
Maria Barbasiewicz, Ludzie interesu w przedwojennej Polsce

Maria Barbasiewicz opisała ludzi interesu w przedwojennej Polsce, czyli - jak głosi podtytuł - przedsiębiorców, filantropów, kapitalistów. W podtytule pominięto... oszustów, wyzyskiwaczy, spekulantów i złodziei na wielką skalę. Czy z obawy przed posądzeniem o antysemityzm? Wszak jeśli "Ziemię obiecaną" "stygmatyzuje się" (tak, to dobre słowo w dzisiejszych czasach, zwłaszcza powinno się spodobać gazetowym tropicielom "mowy nienawiści") przymiotnikiem "antysemicka", to jak obrońcy "czystości opinii" nazwaliby nakreślony w książce portret Oskara Kona, bezwzględnego łódzkiego, żydowskiego przedsiębiorcy, cynicznego oszusta (szacowano jego oszustwa, m.in. wobec skarbu państwa, na... 50 milionów złotych!), jednocześnie przyjaciela Niemców - hitlerowców, których faworyzował do tego stopnia, że w jego biurach obowiązywał język niemiecki. W 1939 roku Niemcy i Związek Sowiecki napadły na Polskę. Żydów w Łodzi Niemcy przesiedlili do getta, a Oskara Kona i jego żonę SS przewiozło do... Genewy (oczywiście wraz z najcenniejszymi ruchomościami i dziełami sztuki). Część rodzina Kona, zamknięta w niemieckim getcie łódzkim, wojny nie przeżyła. W czasie wojny Kon robił dalej doskonałe interesy, podobnie jak i po jej zakończeniu, aż do swojej śmierci w Argentynie, w 1961 roku. Holocaust - w propagandzie ogólnoświatowa zagłada - w rzeczywistości piekło dla żydowskiej społeczności w Niemczech i na terenach okupowanych przez Niemców. Bo czym był "holocaust" poza terenami zajętymi przez Niemcy? Czym był dla Kona? Czym dla żydowskiej diaspory w Amerykach? 

Cena: 99,68 zł
szt.

Michael Armstrong, Zarządzanie ludźmi, seria Klasyka biznesu - tom 10

Michael Armstrong, Zarządzanie ludźmi, seria Klasyka biznesu - tom 10
Michael Armstrong, Zarządzanie ludźmi, seria Klasyka biznesu - tom 10

Podtytuł: "Praktyczny przewodnik dla menadżerów liniowych". Czyli bardzo praktyczne i szczegółowe wskazówki co robić i co mówić by przyjąć najlepszych, by zmobilizować zatrudnionych do największego wysiłku i poświęcenia, by wykorzystać pracujących jak się da i wreszcie... by po latach pracy zwolnić (kulturalnie i bezboleśnie dla firmy). 

Cena: 24,62 zł

Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem

Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem
Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem

Podtytuł: strategia rynku dóbr i usług przemysłowych.

Cena: 12,32 zł
szt.

Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.
Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

Jak osiągnąć sukces w interesach dzięki badaniu i analizie działań konkurencji oraz jej mocnych i słabych stron. 

Cena: 5,33 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl