Brian Tracy, Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków, Klasyka biznesu - tom 14

Brian Tracy, Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków, Klasyka biznesu - tom 14
Brian Tracy, Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków, Klasyka biznesu - tom 14

Tytuł mówi wszystko... książka słynna... autor guru biznesu... chociaż... chodzi o szybkie zwiększanie zysków... wszystko jest takie proste w czytaniu... Jednym słowem: chcesz - jako biznesmen - zwiększyć zyski, to przekształć firmę. Dokładnie chodzi nie o przekształcenie, ale o przekształcanie, ciągłe przekształcanie. Niekończąca się historia: droga do sukcesu to ciągle zmiany, a nie kultywowanie raz sprawdzonych rozwiązań. A więc do dzieła! Wszak panta rhei... 

Cena: 26,39 zł

Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów

Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów
Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów

Popularny, praktyczny poradnik dotyczący marketingu, sprzedaży i dostarczania usług konsultingowych.

Cena: 6,78 zł
szt.

Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee, Naturalne przywództwo. Odkrywanie mocy inteligencji emocjonalnej

Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee, Naturalne przywództwo. Odkrywanie mocy inteligencji emocjonalnej
Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee, Naturalne przywództwo. Odkrywanie mocy inteligencji emocjonalnej

Bestseller. Podręcznik sukcesu "w życiu zawodowym, osobistym i prywatnym": jak skutecznie przewodzić - kierować ludźmi i być przez nich jednocześnie lubianym, docenianym i podziwianym za mądrość i dobro, osiągając zarazem, co oczywiste, sukces materialny.

Cena: 78,76 zł

David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia

David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia
David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia

Najczęściej używany podręcznik na pierwszych latach studiów ekonomicznych. Z tego powodu doskonała książka dla wszystkich zainteresowanych ekonomią, nie tylko dla studentów.

Cena: 8,88 zł
szt.

Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Motto autora: "Sprzedawanie to najlżejsza praca pod słońcem, jeśli tylko ciężko pracujemy". Bestseller, praktyczny poradnik, który pomógł milionom handlowców znaleźć sens i satysfakcję z pracy.

Cena: 5,43 zł

Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.

Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.
Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.

Początki nowoczesnego przemysłu i finansów niemieckich. Jak wykuwała się "niemiecka jakość" i potęga gospodarcza, czyli trudne i często mało chwalebne pierwsze kroki (a po ostatnich "osiągnięciach ekologicznych" VW można powiedzieć, że tradycja nie tylko została zachowana, ale jest twórczo kultywowana i rozwijana). Książka przedstawia endemiczny związek niemieckiego bogactwa z rasizmem, antykatolicyzmem i nacjonalizmem. Żeby rozpętać wojnę, która ma zniszczyć świat, trzeba mieć przemysł. Niemcy - państwo, którego celem jest dominacja, czyli ostatecznie wojna. Wszak jest ona tylko przedłużeniem polityki. 

Cena: 5,88 zł

Jacek Pasieczny, Biznesplan

Jacek Pasieczny, Biznesplan
Jacek Pasieczny, Biznesplan

Problemy i metody - taki podtytuł.

Cena: 7,92 zł
szt.

Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.

Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.
Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.

Wydawca: "dziś problem nie polega już na tym, czy należy się zmieniać, lecz w jaki sposób się zmieniać wobec dynamicznej rzeczywistości".

Cena: 5,43 zł
szt.

Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach

Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach
Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach

Książka - niezbędnik biznesmena. Przewodnik po finansach, czyli co każdy menadżer i przedsiębiorca wiedzieć powinien. "201 formuł z dziedziny finansów, rachunkowości i bankowości, narzędzi podejmowania decyzji dla menadżerów" - 201 wzorów, które pozwalają obliczyć wszystko, co związane z zarządzaniem kapitałem, z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Czysta matematyka, dzięki której wie się prawdziwie jaka jest teraźniejszość i jaka może być przyszłość. Czysta matematyka, więc nie ma miejsca na polityczne mydlenie oczu. Im więcej i lepiej zostanie policzone, tym lepiej i skuteczniej można zarządzać firmą. Liczb nie da się zagadać, nie da się oszukać, nie da się zastraszyć. W ostatecznym rachunku musi być zysk, a nie strata, a niniejsza książka jest doskonałym źródłem narzędzi i sposobów kontrolowania, by nie zejść z drogi prowadzącej do zysku i rozwoju.

Cena: 11,44 zł
szt.

Krzysztof Obłój, Pasja i dyscyplina strategii - seria Klasyka biznesu, tom 15

Krzysztof Obłój, Pasja i dyscyplina strategii - seria Klasyka biznesu, tom 15
Krzysztof Obłój, Pasja i dyscyplina strategii - seria Klasyka biznesu, tom 15

Podtytuł: "Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy". Polski guru zarządzania. Recepta na sukces: lider z wizją i z determinacją, by wizję zrealizować.

Cena: 23,69 zł
szt.

Marcus Buckingham, Curt Coffman, Po pierwsze: złam wszelkie zasady, Rzeczpospolita, Klasyka biznesu, tom 3

Marcus Buckingham, Curt Coffman, Po pierwsze: złam wszelkie zasady, Rzeczpospolita, Klasyka biznesu, tom 3
Marcus Buckingham, Curt Coffman, Po pierwsze: złam wszelkie zasady, Rzeczpospolita, Klasyka biznesu, tom 3

Podtytuł: "Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej". Kolejna pozycja w serii wydawanej przez Rzeczpospolitą, która, zdaniem wydawców, powinna być w bibliotece każdego menedżera. Tytuł trochę mylący - bo wygląda na to, że we współczesnym biznesie tym łamaniem  zasad jest... rzetelna, uczciwa i odpowiedzialna praca. Wzór człowieka sukcesu (pomińmy jego sympatyczny wygląd): kulturalny, dobrze wychowany, pracowity, znający swoją dziedzinę i śledzący jej rozwój, wyrozumiały, a nie małostkowy, szukający tego co łączy, a nie tego co dzieli, wzmacniający w ludziach ich dobre cechy, racjonalny, rozsądny, wrażliwy na potrzeby innych, wysoce moralny i uczciwy... Tak działa człowiek "łamiący wszelkie zasady"...

Cena: 35,20 zł
szt.

Michael Armstrong, Zarządzanie ludźmi, seria Klasyka biznesu - tom 10

Michael Armstrong, Zarządzanie ludźmi, seria Klasyka biznesu - tom 10
Michael Armstrong, Zarządzanie ludźmi, seria Klasyka biznesu - tom 10

Podtytuł: "Praktyczny przewodnik dla menadżerów liniowych". Czyli bardzo praktyczne i szczegółowe wskazówki co robić i co mówić by przyjąć najlepszych, by zmobilizować zatrudnionych do największego wysiłku i poświęcenia, by wykorzystać pracujących jak się da i wreszcie... by po latach pracy zwolnić (kulturalnie i bezboleśnie dla firmy). 

Cena: 24,62 zł

Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem

Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem
Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem

Podtytuł: strategia rynku dóbr i usług przemysłowych.

Cena: 12,32 zł
szt.

Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.
Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

Jak osiągnąć sukces w interesach dzięki badaniu i analizie działań konkurencji oraz jej mocnych i słabych stron. 

Cena: 5,33 zł

Peter F. Drucker, Menadżer skuteczny, seria Klasyka biznesu, tom 9

Peter F. Drucker, Menadżer skuteczny, seria Klasyka biznesu, tom 9
Peter F. Drucker, Menadżer skuteczny, seria Klasyka biznesu, tom 9

O skuteczności w biznesie, jako o umiejętności, której można się nauczyć - najlepiej z tej książki.

Cena: 23,69 zł

Peter F. Drucker, Myśli przewodnie

Peter F. Drucker, Myśli przewodnie
Peter F. Drucker, Myśli przewodnie

The Essential Drucker - "zebrane w jednym tomie wszystkie najistotniejsze i najbardziej twórcze myśli autora".

Cena: 36,69 zł

Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania

Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania
Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania

Inne wydanie tej samej książki. I tym razem Wydawca nie mógł powstrzymać się od porównań z Biblią. Cóż, zatem trzeba ponownie przywołać  spostrzeżenie, że jaka "biblia" taki "raj". 

Cena: 12,32 zł
szt.

Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania - seria Klasyka biznesu, tom 4

Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania - seria Klasyka biznesu, tom 4
Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania - seria Klasyka biznesu, tom 4

Jak skromnie pisze Wydawca jest to "najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania", czyli "biblia biznesu".

Cena: 25,52 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl