![](/libraries/images/1px.gif)
![](/libraries/images/1px.gif)
Commodore 64. Joystick Speed King
![Commodore 64. Joystick Speed King](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20043/Commodore-64.-Joystick-Speed-King.jpg)
Wyprodukowany w Anglii "Joystick Speed King" kiedy pojawił się w sprzedaży stał się od razu rewelacją. Był pierwszym dżojstikiem, który tak zaprojektowano, by mógł być trzymany w ręce. Co więcej: miał wszystkie przyciski (w tym auto-fire) tuż pod palcami, co umożliwiało błyskawiczną reakcję gracza na wydarzenia. Był wytrzymały, solidny, czuły, trwały i niezwykle wygodny. "Oderwanie od blatu" i ergonomiczny kształt sprawiają, że Speed King sprawdza się doskonale nie tylko w grach, ale również w różnych programach użytkowych, w których ważne jest precyzyjne panowanie nad kursorem.
Commodore 64. Magnetofon DM-6403C, instrukcje
![Commodore 64. Magnetofon DM-6403C, instrukcje](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20025/Commodore-64.-Magnetofon-DM-6403C.jpg)
Kaseta magnetofonowa - takie były początki zewnętrznej pamięci komputerów osobistych. Z tym, że magnetofon służył w zasadzie do gier - do poważniejszych zadań należało wykorzystywać stację dysków. Nie było to konieczne, bo dobre programy użytkowe były również na taśmach, ale GEOS już wymagał stacji. Ale nawet z magnetofonem Commodore dostarczał masę uciechy - takie to były czasy. Zwykła kaseta, a gracze mają wypieki z emocji.
Commodore 64. Mikroprocesor 6502 i jego rodzina
![Commodore 64. Mikroprocesor 6502 i jego rodzina](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20084/Commodore-64.-Mikroprocesor-6502-i-jego-rodzina.jpg)
Jeśli chcemy, żeby komputer służył nie tylko do prostych gier, ale również do poważniejszych zadań, to jest to jedna z książek, które umożliwią pokonanie kolejnych etapów informatycznego wtajemniczenia.
Commodore 64. Mind Benders. 4 gry na kasetach
![Commodore 64. Mind Benders. 4 gry na kasetach](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20075/Commodore-64.-Mind-Benders.-4-gry-na-kasetach.jpg)
Mind Benders, czyli 4 przebojowe gry na kasetach: Trivial Pursuit, Snare, Confuzion, Split Personalities. Instrukcje.
Commodore 64. Opisy gier
![Commodore 64. Opisy gier](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20149/Commodore-64.-Opisy-gier.jpg)
Commodore 64. Opisy gier
Commodore 64. Opisy gier. Część 8 i 9
![Commodore 64. Opisy gier. Część 8 i 9](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20142/Commodore-64.-Opisy-gier.-Czesc-8-i-9.jpg)
Spisy treści, a więc i spisy gier, na zdjęciach.
80,00 zł
Commodore 64. Opisy programów użytkowych, cz. 1
![Commodore 64. Opisy programów użytkowych, cz. 1](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20144/Commodore-64.-Opisy-programow-uzytkowych%2C-cz.-1.jpg)
Opisy programów użytkowych, a jakich, to pokazuje zdjęcie spisu treści.
Commodore 64. Pisma, kasety z programami
![Commodore 64. Pisma, kasety z programami](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20141/Commodore-64.-Pisma%2C-kasety-z-programami.jpg)
Zestaw 35-ciu pism z lat 1990-1994. Pisma oczywiście z kasetami i plakatami (to dopiero niespodzianka: doskonale zachowane plakaty!). Na zestaw składają się pisma angielskie (Commodore, ZZAP!64, Commodore Force) i polskie (Commodore & Amiga, Top Secret).
Commodore 64. R. Baumann, Grafika komputerowa
![Commodore 64. R. Baumann, Grafika komputerowa](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20114/R.-Baumann%2C-Grafika-komputerowa.jpg)
Grafika komputerowa tworzona w języku BASIC i na Commodore C-64.
Commodore 64. Stacja dysków 1541-II, GEOS. Instrukcje
![Commodore 64. Stacja dysków 1541-II, GEOS. Instrukcje](/environment/cache/images/300_300_productGfx_19988/Commodore-64.-Stacja-dyskow-1541-II%2C-GEOS.jpg)
Stacja dysków, dzięki której C-64 zmieniał się w prawdziwego (8-bitowego) potwora (ach, ten GEOS - system operacyjny, który wyprzedził "okienka"). Kiedyś marzenie każdego posiadacza Commodora, dzisiaj umożliwi przywołanie z przeszłości jedynych w swoim rodzaju obrazów i dźwięków. A jest co przywoływać, bo charakterystyczne i wyjątkowe możliwości dźwiękowe C-64 uznano za jeden z najważniejszych wynalazków komputerowych XX wieku.
Commodore 64. Tajniki
![Commodore 64. Tajniki](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20082/Commodore-64.-Tajniki.jpg)
Wszystko o programowaniu Commodore.
Commodore 64. Trzy kartridże (cartridges). Instrukcje
![Commodore 64. Trzy kartridże (cartridges). Instrukcje](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20265/Commodore-64.-Trzy-kartridze-cartridges.jpg)
Rzeczy niezbędne do szybszej, ciekawszej i bardziej efektywnej pracy na Commodore. Trzy kartridże ("cartridges"): Action Plus V.6.0, X i Melody Maker. Są to moduły z programami, które znacznie zwiększają możliwości komputera. Na oferowanych kartridżach program muzyczny oraz różne programy przyspieszające działanie C-64, magnetofonu, stacji dysków, monitora, itd.
Commodore 64. Wacław Iszkowski. Nauka programowania w języku BASIC dla poczatkujących
![Commodore 64. Wacław Iszkowski. Nauka programowania w języku BASIC dla poczatkujących](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20105/Waclaw-Iszkowski.-Nauka-programowania-w-jezyku-BASIC-dla-poczatkujacych.jpg)
Chyba najbardziej rozbudowany kurs początkowy. Są różne początki: szkoła podstawowa, szkoła średnia, szkoła wyższa. Jeden etap się kończy, następny etap się zaczyna. To jest właśnie książka dla chcących zacząć ostatni etap.
Commodore C-64. Mapa pamięci
![Commodore C-64. Mapa pamięci](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20087/Commodore-64.-Mapa-pamieci.jpg)
Całkowity, kompletny i wyczerpujący opis pamięci Commodore 64. Rarytas dla informatyków-historyków i dla miłośników C-64.
GEOS dyskietki
![GEOS dyskietki](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20086/GEOS-dyskietki.jpg)
GEOS dyskietki (niestety, są to kopie własne - oryginały pożyczył kiedyś "rzetelny kolega", żeby sobie zrobić swoje własne kopie i gdzieś mu się "zapodziały"...).
Humphrey Walwyn, Micro Wars on the Commodore 64
![Humphrey Walwyn, Micro Wars on the Commodore 64](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20135/Humphrey-Walwyn%2C-Micro-Wars-on-the-Commodore-64.jpg)
Programy trzech dużych gier: bitwy na morzu ("Dreadnought"), na ziemi ("Waterloo") i w powietrzu ("Torpedo Bomber") oraz trzech mniej rozbudowanych. Autor uczy nie tylko programowania, ale przekazuje również wiedzę historyczną, związaną z wydarzeniami, które są pretekstem do zabawy. Nauka przez zabawę, także na poziomie językowym, bo książka napisana jest po angielsku.
Jakub Tatarkiewicz, Andrzej Witowski. 25 numerycznych programów w języku BASIC
![Jakub Tatarkiewicz, Andrzej Witowski. 25 numerycznych programów w języku BASIC](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20113/Jakub-Tatarkiewicz%2C-Andrzej-Witowski.-25-numerycznych-programow-w-jezyku-BASIC.jpg)
25 numerycznych programów w języku BASIC napisanych przez fizyków. Tak sztuczna inteligencja wkraczała na wyższe uczelnie.
Języki mikrokomputerów pod redakcją Mike'a Ducka
![Języki mikrokomputerów pod redakcją Mike'a Ducka](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20102/Jezyki-mikrokomputerow-pod-redakcja-Mikea-Ducka.jpg)
Języki mikrokomputerów, czyli: Basic, Pascal, Logo, Prolog, Comal, Forth.
John Cochrane. Simulation techniques on the Commodore 64
![John Cochrane. Simulation techniques on the Commodore 64](/environment/cache/images/300_300_productGfx_20138/John-Cochrane.-Simulation-techniques-on-the-Commodore-64.jpg)
John Cochrane. Simulation techniques on the Commodore 64. Practical routines for home and business use.
![](/libraries/images/1px.gif)
![](/libraries/images/1px.gif)