Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Parowóz wąskotorowy "Karin" austriackiej firmy ROCO w skali H0e (1:87 na tory 9 mm, czyli na tory w skali N), zatem piękna ciuchcia, której wygląd można modyfikować (do wyboru pięć różnych kominów). Stan doskonały.
Koszary (budynek koszarów, ogrodzenie, szlabany, brama wjazdowa, garaż, budynek warty) z epoki III (1946-1977). Budownictwo kolejowe do samodzielnego montażu. W pudełku 294 części w 11 kolorach, przezroczyste okna, czarny papier maskujący z wydrukowanymi zasłonami i instrukcja, jak zbudować model.
Model Faller B-338, czyli model w skali H0 domu "Trenta-Nova" do makiety kolejki. W pudełku 142 części plastikowe (w pięciu kolorach) do samodzielnego sklejenia, 38 części do przeszklenia okien, czarny papier umożliwiający maskowanie (jeśli zbuduje się wewnętrzne oświetlenie - zestaw Faller 670), zasłony do okien oraz instrukcja.
Czołg PzKpfw VI Tiger 700 z serii "Roco Minitanks", więc w skali HO (choć nigdzie na pudełku nie jest to napisane). Model częściowo do samodzielnego złożenia.
Sąd rejonowy w skali 1:87, czyli idealny na makietę kolejki H0. Z 422 części można zbudować piękny model wyjątkowego budynku, który wygląda imponująco nie tylko w dzień, ale również w nocy, z zapalonymi w wewnątrz światłami (dzięki oknom z zasłonami i witrażami).
Kamienica z warsztatem hydraulika w skali 1:87, czyli budynek do makiety kolejki H0. Zestaw Pola Meister-Modell (nr kat. H0 164), a zatem najwyższa jakość odwzorowania detali - dom ze śladami uszkodzeń wojennych. Do zestawu, oprócz budynku, należy wyposażenie warsztatu oraz trójkołowiec "Goli" (Wiking model).
Model starego drewnianego mostu do makiety kolejki w skali H0, który można zbudować w dwóch wersjach. W zestawie 82 części w trzech kolorach i instrukcja.
Wartownia ze szlabanami, budką strażnika, ogrodzeniami i dwoma masztami na flagi (na pudełku flaga "zachodnich sąsiadów", ale przecież można powiesić sobie dowolną, nawet - jeśli już ktoś bardzo musi robić "modelarstwo postępowe i słuszne ideologicznie" - "europejskiej armii"). Wszystko w skali H0 (dodatkowa część do modelu koszar, który również jest w Antykwariacie). W pudełku 116 części w trzech kolorach, okna oraz kartonowa maska umożliwiająca założenie oświetlenia w budynku
Stragany, budki, stoliki, parasolki, krzesełka. Na pudełku napisano "H0", ale na obrazku, w tle, kamieniczki z NRD-owskich zestawów do TT. Zestaw można zatem wykorzystać do makiet w skalach H0 i TT.
Polski, przedwojenny (tzn. sprzed II wojny światowej, z czasów wolnej Polski, sprzed 1939 roku - to wyjaśnienie dla socjologów: były inne wojny, nie tylko obecna, ukraińska) parowóz. Doskonała konstrukcja, która służyła również w PRL-u jako lokomotywa towarowa, choć była projektowana (w 1932 roku) do pracy i pierwotnie jeździła (od 1934 roku) na linii Kraków - Zakopane.
Model polskiej/niemieckiej lokomotywy TY5 w skali 1:160 dołączony do pisma, w którym, oprócz artykułu o parowize TY5, artykuły o lokomotywie Adler, o wiadukcie w Stańczykach, o słynnym wypadku na Dworcu Montparnasse, o pociągu El Transcantabrico oraz o budowie parowozu.
Rekordowy parowóz A4 Mallard (1938 rok - 203 km/h) w skali 1:160 i czwarty numer Kolekcji Lokomotywy Świata, w którym: artykuł o parowozie Saxonia, o moście Royal Albert w Saltash i o linii West Highland.
Model słynnego parowozu Flying Scotsman (w tradycyjnej dla tej serii skali 1:160) oraz 12 zeszyt wydawnictwa Kolekcja Lokomotywy Świata, w którym - oprócz artykułu o lokomotywie, której model dołączono, artykuł o głównym dworcu berlińskim, o Kolei Transsyberyjskiej (delikatny Wydawca nie wspomina nic o tragicznej stronie tej "ciekawej trasy"), a na zakończenie część trzecia artykułu o silniku parowym (z cyklu "Budowa parowozu").
Japoński parowóz osobowy Class C50, produkowany w latach 1929-1933, a używany (również w Chinach) do lat 70-tych XX wieku. Kolekcja Lokomotywy Świata, zeszyt 41.
Model parowozu towarowego Mallet Class 96 w tradycyjnej skali 1:160 oraz zeszyt numer 21 Kolekcji Lokomotywy Świata. W zeszycie, oprócz artykułu o lokomotywie, której model dołączono, artykuły dotyczące: parowozów serii 95, dworca Wrocław Główny, linii kolejowej Qinghai-Tybet oraz malowania parowozów.
Rewelacyjny model, ale wymaga benedyktyńskiej pracy. Prawdziwa szkoła modelarskiej cierpliwości i wytrwałości. "Per aspera ad astra", a właściwie do iskier (z komina).
Model amerykańskiego parowozu K4 2-3-1, w tradycyjnej dla tego wydawnictwa skali, czyli 1:160 i zeszyt czasopisma "Kolekcja Lokomotywy Świata nr 24". W czasopiśmie oprócz opisu lokomotywy, której model dołączono, opis dworca Clapham Junction oraz katatsrofy, która miała tam miejsce w 1988 roku, opis 100-letniego cudu techniki: jednoszynowej kolejki w Wuppertal, a także artykuł o Warszawskiej Spółce Akcyjnej Budowy Parowozów.
Słynny polski parowóz, który swoją jakość potwierdził służbą w gospodarce trzech państw (choć wszystkim w jednym miejscu): pracował bowiem w wolnej Polsce, po jej upadku w kolei hitlerowskiej, a wreszcie w PKP PRL-owskiej.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.