Tadeusz Sztucki, Marketing
"Sposób myślenia, system działania, teoria i praktyka marketingu, kluczowe pytania i odpowiedzi, polsko - angielska terminologia marketingu" - taki podtytuł. A autor i wydawca dodaje: "marketing jest kluczem do odnoszenia sukcesów na rynku, a ta książka jest kluczem do marketingu". No i ta cena: na pewno nie jest to sukces za wszelką cenę.
4,53 zł
P. Hingston, Wielka księga marketingu
Jak efektywniej sprzedawać i jak skuteczniej reklamować. Czyli jak działa człowiek i na co reaguje.
5,00 zł
A. Jawłowska, Ruch konsumentów
Formy obrony interesów i zdrowia konsumentów.
P. N. Hague, P. Jackson, Badania rynku – zrób to sam
Wiedząc więcej zwiększasz swoje szanse.
5,00 zł
Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Metody i techniki
Jak uzyskać wiedzę niezbędną w biznesie.
5,33 zł
Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.
Jak osiągnąć sukces w interesach dzięki badaniu i analizie działań konkurencji oraz jej mocnych i słabych stron.
5,33 zł
Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
Motto autora: "Sprzedawanie to najlżejsza praca pod słońcem, jeśli tylko ciężko pracujemy". Bestseller, praktyczny poradnik, który pomógł milionom handlowców znaleźć sens i satysfakcję z pracy.
5,43 zł
Słownik Reutera, Międzynarodowe terminy ekonomiczne i finansowe
Co znaczy Cum Coupon? A Liquid Assets? A Pit? 348 stron podstawowych informacji dla biznesmenów, ekonomistów, finansistów, pracowników mass mediów.
5,43 zł
Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.
Wydawca: "dziś problem nie polega już na tym, czy należy się zmieniać, lecz w jaki sposób się zmieniać wobec dynamicznej rzeczywistości".
Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.
Początki nowoczesnego przemysłu i finansów niemieckich. Jak wykuwała się "niemiecka jakość" i potęga gospodarcza, czyli trudne i często mało chwalebne pierwsze kroki (a po ostatnich "osiągnięciach ekologicznych" VW można powiedzieć, że tradycja nie tylko została zachowana, ale jest twórczo kultywowana i rozwijana). Książka przedstawia endemiczny związek niemieckiego bogactwa z rasizmem, antykatolicyzmem i nacjonalizmem. Żeby rozpętać wojnę, która ma zniszczyć świat, trzeba mieć przemysł. Niemcy - państwo, którego celem jest dominacja, czyli ostatecznie wojna. Wszak jest ona tylko przedłużeniem polityki.
5,88 zł
Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów
Popularny, praktyczny poradnik dotyczący marketingu, sprzedaży i dostarczania usług konsultingowych.
Zbigniew Pawlak, Biznesplan zastosowania i przykłady
Jak w tytule. Warsztaty menadżerskie.
8,71 zł
David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia
Najczęściej używany podręcznik na pierwszych latach studiów ekonomicznych. Z tego powodu doskonała książka dla wszystkich zainteresowanych ekonomią, nie tylko dla studentów.
Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach
Książka - niezbędnik biznesmena. Przewodnik po finansach, czyli co każdy menadżer i przedsiębiorca wiedzieć powinien. "201 formuł z dziedziny finansów, rachunkowości i bankowości, narzędzi podejmowania decyzji dla menadżerów" - 201 wzorów, które pozwalają obliczyć wszystko, co związane z zarządzaniem kapitałem, z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Czysta matematyka, dzięki której wie się prawdziwie jaka jest teraźniejszość i jaka może być przyszłość. Czysta matematyka, więc nie ma miejsca na polityczne mydlenie oczu. Im więcej i lepiej zostanie policzone, tym lepiej i skuteczniej można zarządzać firmą. Liczb nie da się zagadać, nie da się oszukać, nie da się zastraszyć. W ostatecznym rachunku musi być zysk, a nie strata, a niniejsza książka jest doskonałym źródłem narzędzi i sposobów kontrolowania, by nie zejść z drogi prowadzącej do zysku i rozwoju.
11,44 zł
Philip Kotler, Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach. Seria Klasyka biznesu, tom 2.
Tytuł mówi wszystko: dominować, dominować i jeszcze raz dominować. Po prostu czysty marketing.
11,97 zł
Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania
Inne wydanie tej samej książki. I tym razem Wydawca nie mógł powstrzymać się od porównań z Biblią. Cóż, zatem trzeba ponownie przywołać spostrzeżenie, że jaka "biblia" taki "raj".
Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem
Podtytuł: strategia rynku dóbr i usług przemysłowych.
Tom Kelley, Sztuka innowacji - seria Klasyka Biznesu, tom 13
Jak pisze wydawca "jest to poradnik kreatywnego myślenia i takiego prowadzenia zespołów, by wydobyć z ludzi twórcze pomysły". Aż nie chce się wierzyć, że jest to możliwe w korporacji - autor próbuje pokazać na własnych doświadczeniach, że jednak jest.
13,45 zł