Biznes

Tadeusz Sztucki, Marketing

Tadeusz Sztucki, Marketing
Tadeusz Sztucki, Marketing

"Sposób myślenia, system działania, teoria i praktyka marketingu, kluczowe pytania i odpowiedzi, polsko - angielska terminologia marketingu" - taki podtytuł. A autor i wydawca dodaje: "marketing jest kluczem do odnoszenia sukcesów na rynku, a ta książka jest kluczem do marketingu". No i ta cena: na pewno nie jest to sukces za wszelką cenę.

Cena:

4,53 zł

P. Hingston, Wielka księga marketingu

P. Hingston, Wielka księga marketingu
P. Hingston, Wielka księga marketingu

Jak efektywniej sprzedawać i jak skuteczniej reklamować. Czyli jak działa człowiek i na co reaguje.

Cena:

5,00 zł

A. Jawłowska, Ruch konsumentów

A. Jawłowska, Ruch konsumentów
A. Jawłowska, Ruch konsumentów

Formy obrony interesów i zdrowia konsumentów.

Cena:

5,00 zł

szt.

A. L. McGinnis, Sztuka motywacji

A. L. McGinnis, Sztuka motywacji
A. L. McGinnis, Sztuka motywacji

Czyli jak wydobyć z ludzi to, co w nich najlepsze.

Cena:

5,00 zł

Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.
Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów.

Jak osiągnąć sukces w interesach dzięki badaniu i analizie działań konkurencji oraz jej mocnych i słabych stron. 

Cena:

5,33 zł

Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
Frank Bettger, Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Motto autora: "Sprzedawanie to najlżejsza praca pod słońcem, jeśli tylko ciężko pracujemy". Bestseller, praktyczny poradnik, który pomógł milionom handlowców znaleźć sens i satysfakcję z pracy.

Cena:

5,43 zł

Słownik Reutera, Międzynarodowe terminy ekonomiczne i finansowe

Słownik Reutera, Międzynarodowe terminy ekonomiczne i finansowe
Słownik Reutera, Międzynarodowe terminy ekonomiczne i finansowe

Co znaczy Cum Coupon? A Liquid Assets? A Pit? 348 stron podstawowych informacji dla biznesmenów, ekonomistów, finansistów, pracowników mass mediów.

Cena:

5,43 zł

Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.

Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.
Jean-Marc Baugier, Serge Vuillod, Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda.

Wydawca: "dziś problem nie polega już na tym, czy należy się zmieniać, lecz w jaki sposób się zmieniać wobec dynamicznej rzeczywistości".

Cena:

5,43 zł

szt.

Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.

Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.
Gunter Ogger, Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.

Początki nowoczesnego przemysłu i finansów niemieckich. Jak wykuwała się "niemiecka jakość" i potęga gospodarcza, czyli trudne i często mało chwalebne pierwsze kroki (a po ostatnich "osiągnięciach ekologicznych" VW można powiedzieć, że tradycja nie tylko została zachowana, ale jest twórczo kultywowana i rozwijana). Książka przedstawia endemiczny związek niemieckiego bogactwa z rasizmem, antykatolicyzmem i nacjonalizmem. Żeby rozpętać wojnę, która ma zniszczyć świat, trzeba mieć przemysł. Niemcy - państwo, którego celem jest dominacja, czyli ostatecznie wojna. Wszak jest ona tylko przedłużeniem polityki. 

Cena:

5,88 zł

Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów

Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów
Calvert Markham, Konsulting dla menadżerów

Popularny, praktyczny poradnik dotyczący marketingu, sprzedaży i dostarczania usług konsultingowych.

Cena:

6,78 zł

szt.

Jacek Pasieczny, Biznesplan

Jacek Pasieczny, Biznesplan
Jacek Pasieczny, Biznesplan

Problemy i metody - taki podtytuł.

Cena:

7,92 zł

David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia

David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia
David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch, Ekonomia - Makroekonomia

Najczęściej używany podręcznik na pierwszych latach studiów ekonomicznych. Z tego powodu doskonała książka dla wszystkich zainteresowanych ekonomią, nie tylko dla studentów.

Cena:

8,88 zł

szt.

Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach

Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach
Joel G. Siegel, Jae K. Shim, Stephen W. Hartman, Przewodnik po finansach

Książka - niezbędnik biznesmena. Przewodnik po finansach, czyli co każdy menadżer i przedsiębiorca wiedzieć powinien. "201 formuł z dziedziny finansów, rachunkowości i bankowości, narzędzi podejmowania decyzji dla menadżerów" - 201 wzorów, które pozwalają obliczyć wszystko, co związane z zarządzaniem kapitałem, z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Czysta matematyka, dzięki której wie się prawdziwie jaka jest teraźniejszość i jaka może być przyszłość. Czysta matematyka, więc nie ma miejsca na polityczne mydlenie oczu. Im więcej i lepiej zostanie policzone, tym lepiej i skuteczniej można zarządzać firmą. Liczb nie da się zagadać, nie da się oszukać, nie da się zastraszyć. W ostatecznym rachunku musi być zysk, a nie strata, a niniejsza książka jest doskonałym źródłem narzędzi i sposobów kontrolowania, by nie zejść z drogi prowadzącej do zysku i rozwoju.

Cena:

11,44 zł

Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania

Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania
Peter F. Drucker, Praktyka zarządzania

Inne wydanie tej samej książki. I tym razem Wydawca nie mógł powstrzymać się od porównań z Biblią. Cóż, zatem trzeba ponownie przywołać  spostrzeżenie, że jaka "biblia" taki "raj". 

Cena:

12,32 zł

szt.

Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem

Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem
Michael D. Hutt, Thomas W. Speh, Zarządzanie marketingiem

Podtytuł: strategia rynku dóbr i usług przemysłowych.

Cena:

12,32 zł

szt.

Tom Kelley, Sztuka innowacji - seria Klasyka Biznesu, tom 13

Tom Kelley, Sztuka innowacji - seria Klasyka Biznesu, tom 13
Tom Kelley, Sztuka innowacji - seria Klasyka Biznesu, tom 13

Jak pisze wydawca "jest to poradnik kreatywnego myślenia i takiego prowadzenia zespołów, by wydobyć z ludzi twórcze pomysły". Aż nie chce się wierzyć, że jest to możliwe w korporacji - autor próbuje pokazać na własnych doświadczeniach, że jednak jest.

Cena:

13,45 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl